În conformitate cu Legea nr. 296 din 26 octombrie 2023, care impune măsuri de reorganizare pentru asigurarea sustenabilității financiare a României pe termen lung, Primăria Timișoara a luat decizia de a reduce organigrama. Această măsură va duce la dispariția a 20 de locuri de muncă.
Primăria a trebuit să elaboreze o nouă organigramă, iar proiectul de Hotărâre de Consiliu Local privind aprobarea acesteia este disponibil pe site-ul instituției. Cetățenii au la dispoziție 10 zile pentru a face propuneri și observații cu privire la documentație.
Numărul total de posturi se va reduce cu 10%, adică 51 de posturi vor fi desființate. Posturile de șef birou și structurile lor vor fi eliminate, iar numărul de posturi de conducere se va reduce la maxim 8% din totalul posturilor.
Astfel, vor fi desființate 20 de posturi de conducere la nivelul Primăriei Timișoara. Implementarea acestor măsuri trebuie finalizată până la sfârșitul anului 2023.