Primăria Reșița a finalizat implementarea proiectului „Implementarea unui sistem de informatizare a administrației publice, sistem de management integrat al datelor administrației publice și îmbunătățirea organizării instituționale și a procedurilor la nivelul municipiului Reșița”.
Proiectul oferă cetățenilor posibilitatea de a accesa servicii rapide online prin intermediul portalului primariaresita.ro, secțiunea „Servicii electronice”. Printre acestea se numără harta GIS, PUG-ul, anumite PUZ-uri, servicii de urbanism, parcări de reședință disponibile și ocupate, comerț, gospodărie, programări online, impozite pentru persoane fizice și juridice.
Prin intermediul aplicației MyResita cetățenii pot depune sesizări și verifica stadiul soluționării acestora. Aplicația poate fi descărcată deja din App Store și Magazin Play și are ca scop eficientizarea și simplificarea serviciilor furnizate cetățenilor de către administrația publică locală.
Proiectul a fost implementat de municipalitate pe o perioadă de 51 de luni, cu o valoare totală de 4,07 milioane de lei, din care 3,91 milioane de lei reprezintă valoarea eligibilă nerambursabilă.


