O familie din Oradea a câștigat în instanță un proces împotriva companiei aeriene Wizz Air și a primit o compensație de 40.000 de euro pentru vacanța lor distrusă.
Cei patru membri ai familiei au plecat în Spania în decembrie 2020, însă la întoarcerea spre casă au aflat că aeroportul din Madrid fusese închis din cauza ninsorilor abundente. Au petrecut o noapte în aeroport, fără a primi ajutor cu cazarea și hrana, și nu au primit nicio explicație de la compania aeriană. După trei zile în Spania, au reușit să ajungă acasă, plătind din propriul buzunar. Bărbatul a dat în judecată compania aeriană, cerând daune materiale și morale în valoare de 80.000 de euro, dar a primit doar jumătate din sumă.
Decizia nu este definitivă și va fi contestată. Potrivit legilor europene, pasagerii au dreptul la compensații în cazul în care nu se pot îmbarca din motive care nu țin de voința lor, precum și la asigurarea hranei, cazării și rambursarea sumei achitate în termen de șapte zile.